Thursday, November 11, 2010

God dag,

God dag,
Mitt namn är Vivian, Som jag viska min bön ikväll och gick in i sökandet efter en fin vän i (internet) Jag kom över din kontakt, jag är intresserad av att ha goda relationer med dig. Jag hoppas att ni kommer att välkomna min vänskap begäran kommer jag berätta mer om mig och skicka mina bilder till dig så fort du svarar på mig, jag (vivian4really@yahoo.co.uk) kommer att vänta på din post snart. Yours Vivian.

----------------------------------------------------

Good Day,
my name is Vivian, As I whisper my prayer tonight and went into search for a nice friend in (internet) I came across your contact, i am interested in having good relationship with you. i hope you will welcome my friendship request, I will tell you more about me and send my pictures to you as soon as you respond to me, (vivian4really@yahoo.co.uk) i will be waiting for your mail soon. Yours Vivian.

No comments:

Post a Comment